------------------------
Nové složení Výboru
Po deseti letech nastala velká změna: Původní členové již nehodlali dále kandidovat, Shromáždění zvolilo nový tříčlenný Výbor. 
Děkujeme bývalému Výboru za práci a novému přejeme hodně zdaru!
(16.9.2022)

------------------------
Shromáždění vlastníků
Volební shromáždění vlastníků jednotek SVJ Imrychova 981, Praha 4, se sídlem Imrychova 981/3, Praha 4, Kamýk, 143 00, se koná v pondělí 12. září 2022 v 19 hodin v jídelně ZŠ Zárubova v Praze 12, Zárubova 977/17, Praha 4 - Kamýk.

Podklady jsou na nástěnce.
(8.9.2022)

------------------------
Zvýšení záloh za odpady
Ke zvýšení záloh schválené Shromážděním dojde od srpna 2022.
(30.6.2022)

------------------------
Odstávka teplé vody

Dle sdělení Pražské teplárenské proběhne odstávka ve dnech 1.-2.7.2022,

------------------------
Shromáždění vlastníků
Shromáždění vlastníků jednotek SVJ Imrychova 981, Praha 4, se sídlem Imrychova 981/3, Praha 4, Kamýk, 143 00, se koná ve čtvrtek 23. června 2022 v 18.30 hodin v jídelně ZŠ Zárubova v Praze 12, Zárubova 977/17, Praha 4 - Kamýk.

Podklady jsou k dispozici na nástěnce.
(16.6.2022)

------------------------
Dopis MČ Praha 12 k objektu Těšíkova

Dobrý den, 
rádi bychom Vás informovali o právě začínajícím průzkumu potřeb obyvatel z okolních domů kolem obchodního centra Těšíkova, o který nás požádal vlastník objektu – Hlavní město Praha.

Objekt obchodního centra pochází z 80. let 20. století a již dle našeho názoru nenaplňuje současné potřeby obyvatel této lokality. Za účelem rozšíření a zlepšení služeb bychom od místních obyvatel a uživatelů, kteří obchodní centrum navštěvují, rádi zjistili, jak jim vyhovuje současná nabídka služeb a zda by si ji přáli rozšířit. Zda by uvítali případnou revitalizaci tohoto objektu, který v současné době již doznává určitého letitého opotřebení.  

Za tímto účelem připravujeme setkání s veřejností, ke kterým jsou zveřejněny informace na tomto webovém odkazu městské části Praha 12: https://www.praha12.cz/revitalizace-obchodniho-centra-tesikova/ds-1704/p1=95325

 Předem děkuji za poskytnutí informací a přeji příjemný víkend!

 Ing. Alena Dziadkiewiczová 
koordinátor participativního plánování

(23.4.2022)

------------------------
Informace k vyúčtování služeb 2021
Výbor oznamuje, že předložené vyúčtování je platné !

Přeplatky a nedoplatky: 

  1. a) do výše měsíční platby záloh bytu (nájmu) budou zúčtovány přes SIPO. O příslušnou částku bude snížen nebo navýšen měsíční předpis plateb v následujícím měsíci. 
  1. b) vyšší než měsíční platba záloh bytu (nájmu) budou zúčtovány                

    převodem na účet.

  • při platbě nedoplatku na účet SVJ č .2845990359/0800 uveďte prosím číslo bytu  jako variabilní symbol platby a v kolonce zpráva pro příjemce - nedoplatek za služby 2021 – číslo bytu, jméno;
  • pro vyplacení přeplatku sdělte výboru číslo účtu, na který chcete přeplatek poslat cestou poštovní schránky společenství (č. 85)  nebo na e-mail svj@imrychova981.cz

Pokud jste již předali výboru evidenční list s uvedeným číslem bankovního účtu pro vyplacení přeplatku, bude Vám přeplatek zaslán na uvedený účet.

Vlastníci jednotek jsou povinni uhradit nedoplatky a výbor společenství přeplatky do 31. 5. 2022.
(21.4.2022)

------------------------
Vyúčtování služeb 2021
Do schránek jste obdrželi vyúčtování služeb za rok 2021.
Případné námitky ke způsobu a obsahu vyúčtování uplatněte písemně do schránky SVJ (č.85) nebo na e-mail svj@imrychova981.cz neprodleně, nejpozději však do 18.4. 2022.
Zatím neplaťte, oprávněná reklamace změní výsledek vyúčtování ve všech jednotkách.
(18.3.2022)

------------------------
Dočasná výměna zámku u vchodových dveří
Jak jsme avizovali informací ze 4.1.2022 byla dnes (17.1.) z důvodu repase, resp. přidělání náhradních vložek, vyměněna původní vložka za jinou. K otevírání dveří je nutné používat čipy - ty obdržela každá domácnost podle nahlášených osob plus čip navíc.
Předpokládáme, že návrat k původnímu stavu bude asi do týdne.

S čipy asi problém nebude - ačkoli informace o výměně vložky visí již 14 dní, výměnu vadného čipu či další čip požadovaly pouze 4 osoby.
(17.1.2022)

------------------------
Shromáždění vlastníků
Shromáždění vlastníků jednotek SVJ Imrychova 981, Praha 4, se sídlem Imrychova 981/3, Praha 4, Kamýk, 143 00, se koná v pondělí 22. listopadu 2021 v 18.30 hodin v jídelně ZŠ Zárubova v Praze 12, Zárubova 977/17, Praha 4 - Kamýk.

Podklady jsou k dispozici na nástěnce, spolu s plnými mocemi a potvrzeními o "bezinfekčnosti".

Vzhledem k vývoji nemocnosti Covid v ČR je nutno dodržovat vyhlášená opatření. 
(17.11.2021)

------------------------
Oprava malého výtahu je objednaná
Firma OTIS provede výměnu valivého vedení klece.
(17.6.2021)

------------------------
Vyúčtování služeb 2020 je dokončené
Všechny nedoplatky byly zaplaceny, přeplatky vyplaceny. Děkujeme.
(18.6.2021)

------------------------
Informace Výboru k vyúčtování služeb 2020

Výbor oznamuje, že předložené vyúčtování je platné!

Přeplatky a nedoplatky:
a) do výše měsíční platby záloh bytu (nájmu) budou zúčtovány přes SIPO. O příslušnou částku bude snížen nebo navýšen měsíční předpis plateb v následujícím měsíci.

b) vyšší než měsíční platba záloh bytu (nájmu) budou zúčtovány převodem na účet.

· při platbě nedoplatku na účet SVJ č.2845990359/0800 uveďte prosím číslo bytu jako variabilní symbol platby a v kolonce zpráva pro příjemce - nedoplatek za služby 2020 – číslo bytu_jméno;

· pro vyplacení přeplatku sdělte výboru číslo účtu, na který chcete přeplatek poslat cestou poštovní schránky společenství (č.85) nebo na e-mail svj@imrychova981.cz.

Pokud jste již předali výboru evidenční list s uvedeným číslem bankovního účtu pro vyplacení přeplatku, bude Vám přeplatek zaslán na uvedený účet.

Vlastníci jednotek jsou povinni uhradit nedoplatky a výbor společenství přeplatky do 31. 5. 2021.

------------------------
Vyúčtování služeb 2020
Do schránek nebo na e-mailovou adresu jste obdrželi vyúčtování nákladů a záloh za ÚT, TUV a služby za rok 2020.
Případné námitky ke způsobu a obsahu vyúčtování uplatněte písemně do schránky SVJ (č.85) nebo na e-mail svj@imrychova981.cz  neprodleně, nejpozději však do 24.4. 2021.
Zatím neplaťte, oprávněná reklamace změní výsledek vyúčtování ve všech jednotkách.
Doporučená záloha na SV, TV, Teplo je ve výši 1/12 ročních nákladů posledního zúčtovacího období. 
(25.3.2021)

------------------------
Indikátor topných nákladů
Popis indikátoru (měřiče na ústředním topení) je zde.
(10.3.2021)

------------------------
Upravený Evidenční list jednotky
Upravený EL je ke stažení zde.
(17.2.2021)

------------------------
Oprava STA
Dne 27.10. proběhla oprava STA )výměna zesilovače).
(27/10/2020)

------------------------
Velkoobjemový kontejner

v pondělí 2.11. od 14 do 18 hodin bude občanům hl. m. Prahy dle harmonogramu https://www.praha12.cz/harmonogram-vok-objemny-odpad-ii-pol-2020-listopad/d-78807
zkušebně na stanovišti Imrychova 981/3 k dispozici velkoobjemový kontejner na objemný odpad.

Kontejnery jsou určeny pouze pro objemný odpad z domácností (nábytek, dřevotřískové a dřevěné desky, dveře, koberce, matrace, linolea, zrcadla, umyvadla, vany, WC mísy, sportovní náčiní, autosklo, kovové předměty, plastový nábytek a příslušenství apod.).
(22/10/2020)

------------------------
Datová schránka SVJ
Máme datovou schránku. Její ID je : hkrckqn

------------------------
Výmaz BD Imrychova 981 z OR
BD Imrychova 981 bylo ke dni 5.1.2018 vymazáno z Obchodního rejstříku.
Záložka BD na tomto webu již není přístupná.
(27/01/2018)

------------------------
Informace o vloupání
Dne 23.11. jsme měli nezvanou návštěvu, více zde.
Chraňte svůj majetek, nevpouštějte vám neznámé osoby.
04/12/2017

------------------------
Informace MČ Praha 12

Vážení představitelé BD a SVJ,
dovolujeme si Vás upozornit na právě probíhající ověřovací anketu, ve které veřejnost rozhoduje o aktuálních prioritách MČ. Prosíme o předání níže uvedené výzvy i obyvatelům vašich domů. 

Na veřejném fóru, které se konalo 26. 9. 2017 v budově Prior, účastníci formulovali 15 nejnaléhavějších problémů. Během hlasování vzniklo pořadí priorit, ale definitivní výsledky výběru 10P pro rok 2018 můžete stále ovlivnit. Hlasujte v Ověřovací anketě na stránkách https://vote.d21.me/vote/VytXk442Q nebo písemnou formou, pomocí anketního lístku v listopadovém čísle Novin Prahy 12. Hlasovat je možné do konce listopadu. Více informací naleznete na webových stránkách Prahy 12 http://www.praha12.cz/rozhodnete-o-aktualnich-prioritach-mestske-casti/d-50948.
Děkujeme za spolupráci a přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem,
Jiří Hladovec, Koordinátor MA21
Michaela Hrabalíková, Asistentka koordinátora 

(15/11/2017)

------------------------
Výměna indikátorů spotřeby tepla a odečty spotřeby vody
Instalace ITN (indikátorů topných nákladú) proběhne ve dnech 13. a 14. prosince 2014.
Podrobný harmonogram je ke stažení zde.
11/11/2017

------------------------
Shromáždění vlastníků jednotek 2017
Shromáždění se sejde v úterý 12. 9. 2017 v 18.30 hodin v ZŠ Zárubova.
Můžete si stáhnout pozvánku, popř. plnou moc, nebudete-li se moci shromáždění zúčastnit.
28/08/2017

-------------------------
Závady stoupaček teplé vody
Výbor využil elektronické verze nabídek na internetu a poptal zájemce, z nichž 8 si fyzicky prohlédlo dům, seznámilo se spůvodním projektem a podalo nabídku.
Z nich výbor vybral 3, posléze se rozhodoval mezi dvěma. Svůj výběr jsme si ještě nechali ověřit nezávislým poradcem.
Více viz na shromáždění vlastníků.
Předpoklídáme, že opravy ležáků i stoupaček proběhnou ještě na podzim.
28/08/2017

-------------------------
Shromáždění vlastníků jednotek 2016
Shromáždění se sejde ve středu 9. 11. 2016 v 18.30 hodin v ZŠ Zárubova.
18/10/2016

-------------------------
Závady stoupaček teplé vody
V poslední době (od června 2016) jste několikrát zaregistrovali přerušení dodávky teplé užitkové vody (TUV), co je příčinou?
Objevují se praskliny stoupaček, už pět závad... Zdá se, že ačkoli výměna stoupacího vedení proběhla v říjnu 2001, projevuje se únava materiálu.
Výbor nechá prověřit stav odbornou firmou a zařídí se dle doporučení.
05/09/2016

-------------------------
Shromáždění vlastníků jednotek 2015
Shromáždění se konalo v úterý 24.11.2015 v ZŠ Zárubova od 18 hodin. 
Pozvánka s programem je zde.
05/12/2015 

-------------------------
Změna v kontaktech SVJ 
Od 1.7.2015 místo p. Žáka zajišťuje zpřístupnění společných částí domu a výměnu čipů p. Vilém jaroň, byt č. 84, mobil 605 008 626, mail jaronv@seznam.cz.

Letní odstávka teplé vody
Dle sdělení PT bude odstávka ve dnech 10.-16.8.2015.

Vyúčtování přeplatků-nedoplatků za služby 2014
V těchto dnech jsme zadali poslední převody přeplatků na vaše účty.  

29/06/2015 

-------------------------
Vloupání do domu
K vloupání do kolárny došlo dne 12.1.2015 před třetí hodinou ráno. Nenechavci se dostali dovnitř okénkem a vylomili si cestu zevnitř domu ven přes dvoje dveře. Podařilo se jim ukrást jen jedno kolo díky jedné statečné obyvatelce domu, která je překvapila a zavolala Policii ČR. Vloupání do domu šetří MOP MODŘANY pod číslem jednacím KRPA-12603/TČ-2015-001410.
21.1.2015 

-------------------------
Shromáždění vlastníků jednotek 2014
Shromáždění se koná ve středu 26.11.204 v ZŠ Zárubova, po ČS BD, předpokládaný čas  18.30 hodin.
Pozvánka s programem je zde.
Plná moc k zastoupení je ke stažení zde (včetně plné moci k zastoupení na ČS BD).
10/11/2014 

-------------------------
Odstávka vody
Podle sdělení společnosti Pražská teplárenská je odstávka vody naplánována na den 11.8.2014.
10/07/2014

-------------------------
INKASO – rozpis plateb: Změna 07/2014
Do schránek někteří z vás obdrželi změnový rozpis plateb. V rozpisu jsou zahrnuty i vaše nedoplatky z vyúčtování služeb za rok 2013. Uvedenou částku najdete pod položkou „(FinVyr)“.
03/07/2014

-------------------------
Byt 33
Zákonem povinná výzva k dobrovolnému vyklizení bytu byla doručena fikcí k 5.5.2014, vlastní vyklizení bytu proběhlo minulý týden. Řehtání úředního šimla a související úkony potrvají přes léto, takže zřejmě až v září budeme moci se posunout dále.
01/07/2014 

-------------------------
Nové Evidenční listy
Nový občanský zákoník ukládá vlastníkovi jednotky širší oznamovací povinnost vůči společenství.
Upravený Evidenční list pro hlášení změn si můžete stáhnout zde ve verzi pro Word Office 97 (doc) či Word 2010 (docx), nebo v Dokumentech SVJ.
01/07/2014 opraven soubor W97 (doc)
10/07/2014sStažen starý soubor Hlášení změn

K vyúčtování spotřeby tepla
Kolem rozúčtování spotřeby tepla  je řada dotazů. Možná vám pomůže článek Princip rozúčtování a obrázek Polohové koeficienty ÚT, dostupné i v sekci Dokumenty SVJ.
23/06/2014 

-------------------------
Bezpečnost  především!
V poslední době jsme zaregistrovali opakovaný pokus o překonání vstupních dveří vestibulu. Dle kamerových záznamů se jedná o dvojici podobnou té, která nám vykradla sklepy (dali jsme echo městské policii).
Dvojice se skládá z muže s bílou kšiltovkou a tmavým batůžkem (kde má nářadí) a dále doprovázející ženy ve světlé mikině (obvykle má kapuci na hlavě), někdy mívá koloběžku. Žena dělá partnerovi "zeď".
Dvojice "škodí" mezi třetí a čtvrtou hodinou ranní, postupně nám zlikvidovala nýty krycí lišty a pokoušela se vypáčit dveře (vždy však byly vyrušeni pejskaři a utekli). 
Krycí lištu jsme provizorně nanýtovali zpět.
Prosíme: Nepouštějte do domu lidi, které neznáte, i kdybyste jim měli zabouchnout před nosem! Kdo zde bydlí, má čip. (Krádež kol byla usnadněna obyvatelem domu, který neznámého pustil dovnitř, ten si potom uvolnil dveře a v noci je jen zatlačením otevřel.)
26/05/2014 

-------------

Vyúčtování služeb 2013
Vzhledem k uznání reklamace firmou ENBRA došlo následně k přepočítání vyúčtování a obdrželi jste do schránek nové znění vyúčtování služeb za rok 2013. Nové vyúčtování již nelze reklamovat!
Pokud jste ještě nedodali Výboru číslo účtu na zaslání přeplatku (pokud ho tedy máte), učiňte tak co nejdříve.
Nedoplatky nad obvyklou výši měsíční platby zaplaťte na účet SVJ č.2845990359/0800. Pro usnadnění identifikace platby uveďte číslo jednotky jako variabilní symbol platby a v kolonce zpráva pro příjemce: nedoplatek za služby 2013 - jméno, č. jednotky.
Nedoplatky do výše měsíční platby budou zúčtovány skrze SIPO, neplaťte.
Splatnost nedoplatků a přeplatků je do 30.6.2014.

V blízké době obdržíte k vyplnění nové Evidenční listy, na kterých pracujeme - je třeba zohlednit dopady nového občanského zákoníku.
21/05/2014 

-------------------------
Výměna lina na společných chodbách
Jak již víte, ve dnech od 24.3.2014 do 4.4.2014 bude probíhat ve společných  chodbách na 1., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9. a  11. patře domu výměna PVC. Práce začnou v 11. patře a budou postupovat směrem k přízemí. Práce provede firma STAMON SERVIS spol. s r.o., jejíž nabídka byla nejlépe hodnocena.
Výměna lina spočívá v odstranění staré krytiny, vyrovnání povrchu a zbroušení, pokládce nové podlahové krytiny. Dá se předpokládat zvýšená prašnost během broušení povrchu. Dodržujte, prosím, pokyny podlahářů. 
Děkuji pí Negru za aktivní práci ve výběrové komisi.
16/03/2014 

-------------------------
Výsledky Shromáždění 
Shromáždění proběhlo v úterý 3.12.2013 dle programu.
Výsledky naleznete zde: zápis.
14/12/2013  

-------------------------
Shromáždění vlastníků jednotek 2013
Shromáždění se koná v úterý 3.12.2013 v ZŠ Zárubova po skončení ČS BD Imrychova 981 (pozvánka na ČS zde), s předpokládaným začátkem v 18.30 hod.
Pozvánka na Shromáždění vlastníků s programem je zde.
Návrh Pravidel přispívání..., které mají být schváleny, je zde. K posouzení jsou připraveny pro vás podklady: Důvodová zpráva a přehledná tabulka.
12/11/2013 

-------------------------
Novinky
Léto uběhlo, je tu podzim, je načase podat pár informací, čím se v tomto období Výbor zabýval.
- S firmou ENBRA jsme ladili nabídku a smlouvu o výměně bytových vodoměrů. Jak už vidíte, visí v domě informační leták, že k výměně dojde koncem října. Podrobný rozpis po dnech, hodinách a bytech najdete za chvilku na nástěnce nebo zde.
- ENBRA nám též v době BD zajišťovala odečty vodoměrů a měřičů tepla. Koncem září jsme smlouvu podepsali za SVJ.
- Stav u bytu 33: Exekuční srážky na úhradu dluhu již probíhají, ale až 11. září proběhl soud, který rozhodl o vyklizení bytu. Stále probíhají pokusy o doručení rozsudku, takže kdy dojde k faktickému vyklizení, nevíme.
- Níže zmíněná Pravidla přispívání... upravujeme s přihlédnutím k tomu, že od ledna bude (snad, už) platit nový občanský zákoník (NOZ). Ten ruší stávající zákon o vlastnictví bytů, takže musíme být v souladu. Jistě jste v tisku zaznamenali články, jaké budou dopady NOZ na oblast bydlení a společenství vlastníků.
Pravidla přispívání... obdržíte, a budou ke stažení, počátkem listopadu.
-  Shromáždění vlastníků, spolu  s ČS bytového družstva, se bude konat počátkem prosince. Termín zajišťujeme.
16/10/2013 

-------------------------
Letní střípky
-  Dle pokynu ze strany ProDům jsme převedli finance z účtu BD na účet SVJ. Na účtu BD jsme ponechali částku potřebnou k úhradě plateb za byt č. 33 + rezervu.
- Situace u bytu č. 33 je nezměněna - o vystěhování z bytu soud stále nerozhodl.
- Na podzim proběhne výměna vodoměrů, nabídku fy ENBRA posoudí Výbor na zasedání 2. září.
- Výbor též posoudí návrh dokumentu Pravidla přispívání vlastníků jednotek na náklady na opravu a udržování společných částí domu a na úhradu služeb, který bude předložen schůzi SVJ.
12/08/2013 

-------------------------
Vyúčtování služeb 2012 pro BD
Vzhledem k absenci reklamací PBD dne 13.5.2013 uzavřelo vyúčtování služeb jako platné. Informace k řešení přeplatků či nedoplatků je na nástěnce ve vestibulu nebo zde.
15/05/2013

--------------------------
Do schránek jste obdrželi vyúčtování služeb za rok 2012. Reklamace můžete uplatnit do 10.5.2013.
Ještě vysvětlení, proč vyúčtování nedoplatků/ přeplatků neproběhne přes SIPO, jako jindy:

Vyúčtování za rok 2012 je řešeno přes účet družstva proto, že vyúčtování se týká roku 2012, kdy se zpracování dělalo ještě pro družstvo. Pokud by se vybíraly nedoplatky a přeplatky přes SIPO, skončily by na účtu SVJ, což je nepřípustné, protože se jedná o jinou právnickou osobu. (Zdroj: ProDům, pí Veselá)

Informace k vyúčtování (která je i na nástěnce) je zde

22/04/2013 

-------------------------
Hlášení změn
Dne 22.3. vyprší termín, do kdy máte odevzdat formulář hlášení změn. Jde o prvotní základ evidence členů SVJ ke dni 1.1.2013. Děkujeme za vyplnění a včasné odevzdání. Formulář pro budoucí využití je ke stažení zde, nebo ho najdete na webu Sousedé.

Převod agendy BD --> SVJ
Převod agendy správy domu mezi BD a SVJ byl dokončen, včetně přechodu SIPO.
20/03/2013 

-------------------------
Aktuality 

Schůze Výboru: Vždy první pondělí v měsíci (nejbližší dne 4.3.2013), od 18 hodin.

Od 1. 1 2013 musí prodávající bytu, domu a pronajímatel domu jako celku předložit před prodejem či pronájmem průkaz energetické náročnosti budov (PENB). Pro SVJ zatím do dubna platí výjimka (čeká se na prováděcí předpis) – PENB lze nahradit předloženými fakturami za spotřebované energie 3 roky nazpět. Po vydání prováděcího předpisu se budeme po PENB také pídit. Pokuta je totiž značná. 

Platby v březnu prostřednictvím SIPO by již měly proběhnout na nový subjekt, tj. SVJ.

Uvažujete o změně jakéhokoli pojištění? U Kooperativy máme pojištěn dům a členové SVJ v případě uzavření pojistky u Kooperativy mohou mít slevu. Více sdělí pí Ludmila Rejholcová, 222 330 528, 603 226 677, lrejholcova@koop.cz.

K odečtům: K 11.2.2013 neproběhly odečty u bytů 45, 54, 76 a 83. Upozorňujeme, že nedohodnete-li si odečty s ENBRA (praha@enbra.cz, rezac@enbra.cz), pak pro roční vyúčtování služeb se bude postupovat dle obecně platných předpisů, což by vás mohlo v dubnu překvapit. 

18/02/2013  

-------------------------
Stav přebírání správy domu od BD
- uzavřeno pojištění u Kooperativy
- nové smlouvy - hotové: PRE, ProDům
- smlouvy podepisované: Pražská Teplárenská, SIPO,
- smlouvy před podpisem: odpady, OTIS (výtahy), úklid
04/02/2013

- zřízen účet SVJ, převeden 1 mil. Kč z účtu BD
- již převedená smlouva: voda
- předané podklady pro změnu smlouvy: PRE, Pražská teplárenská, odvoz odpadu, ProDům, SIPO
- v přípravě: výtahy, pojištění, úklid.
15/01/2013

-------------------------
Změny webu, prostor na webu Sousede.cz
Jak jste si všimli, stávající vzhled webu odráží existenci dvou subjektů "Imrychova 981" - družstvo a nově vzniklé společenství vlastníků. Dění však již bude převážně u SVJ.
S tím souvisí i posun v komunikaci se členy SVJ. Zde na webu budou spíše "oficiální" informace ze života SVJ a BD. Interní informace - jen pro členy - budeme zobrazovat na naší uzavřené sekci webu sousede.cz. Chceme využít zdejších možností (nástěnky, kalendáře, upozorňovací funkce atp.). Zatím jsme ve zkušebním provozu. Chcete-li se ho zúčastnit, požádejte o členství.
14/01/2013 

-------------------------
Zapsání v OR, účet SVJ
Naše SVJ je již zapsáno v obchodním rejstříku. IČ je 291 34 650.
V úterý 8. ledna jsme zřídili účet u České spořitelny, č. účtu 2845990359/0800.
Na uvedený účet poukazujte veškeré platby pro SVJ.
Převod SIPO zajistí správce, firma ProDům. Nemusíte v této věci podnikat nic.
14/01/2013

 

-------------------------
Informace pro přiznání daně k nemovitosti
je tady.
Dne 8.1.2013 je SVJ Imrychova 981 zveřejněno v obchodním rejstříku!
08/01/2013

-------------------------
Změny na webu
Postupně můžete pozorovat probíhající změny. Využijeme dobré zkušenosti s webem Sousede.cz, kde je již vytvořeno SVJ Imrychova 981, Praha 4. Zde můžete požádat o přidělení práva přístupu na zřízené stránky SVJ. Zatím s prvními zájemci testujeme funkce, poté vše dáme na vědomí těm, na něž máme mailové adresy a dáme informaci na nástěnku. 

Kolaudace střechy
Kolaudace proběhla v úterý 11.12.,  bez výhrad zástupců Stavebního úřadu, takže předpokládáme úspěšné završení akce.
12/12/2012

-------------------------
Kolaudace střechy
Kolaudace proběhne v úterý 11.12.2012.

Úpravy stránek na stránky SVJ
Postupně tyto stránky budou upraveny na stránky SVJ. K úplnému překlopení dojde po zápisu do Obchodního rejstříku a získání IČ. Adresa webu (domény) zůstává, funkční je nová mailová adresa svj@imrychova981.cz
09/12/2012

-------------------------
Ustavující schůze SVJ
Ustavující schůze se koná týden po Přípravné schůzi, tj, ve středu 7.11.2012, opět od 18 hodin v ZŠ Zárubova.
Pozvánku dostáváte dnes do svých schránek.
Více na stránce Transformace.

Střecha
Tento týden by již měla skončit stavba valbové střechy.
Nyní se dokončují klempířské práce na vývodech vzducotechniky (odsávání), posledním dílem je dokončení instalace bleskosvodu.
Více na příslušné stránce. 
16/10/2012

-------------------------
Přípravná schůze SVJ
Přípravná schůze SVJ se koná ve středu 31.10.2012 od 18 hodin v ZŠ Zárubova. Pozvánku najdete ve svých schránkách, bude poslána i na známé mailové adresy.
S pozvánkou obdržíte návrh Stanov a průvodní dopis.
Více na stránce Transformace.
07/10/2012

-------------------------
Smlouvy o převodu vlastnictví bytu 
Smlouvy budeme připravovat nyní, abychom je koncem srpna mohli podat na KN.
Ti, kteří se ještě rozhodujete pro vstup do SVJ - do 10.8.2012 můžete kontaktovat PBD.
23/07/2012 

-------------------------
Smlouvy o převodu vlastnictví
Více informací je v sekci Transformace.
06/06/2012, 08/06/2012 a 25/06/2012 

-------------------------
Prohlášení vlastníka (další postup)
V úterý 15.5. jsme na Katastr vložili Prohlášení vlastníka.
Nyní do schránek dostáváte k odsouhlasení údaje, které by se měly objevit na Smlouvě o převodu vlastnictví. Prosíme o kontrolu údajů a zejména o včasné vrácení (tj. bez zbytečného prodlení) odsouhlasených dotazníků.
Potvrzení vkladu PV do Katastru máte, a pro své potřeby můžete stáhnout, zde.
21/5/2012 a 23/5/2012 

-------------------------
Prohlášení vlastníka (transformace)
Dne 15.5.2012 vkládáme na Katastr Prohlášení vlastníka a začneme pracovat na konkrétních smlouvách pro bytové jednotky. Před podpisem smluv obdržíte Dotazník. Jeho účelem je získat údaje, které budou zapsány do smluv, abychom se vyvarovali chyb (jména, RČ ap.), jež by vedly k opakovanému vkladu chybných smluv.
Prohlášení vlasníka (draft) je dostupný v sekci Transformace.
13/05/2012

-------------------------
Členská schůze
Zveme Vás na členskou schůzi BD Imrychova 981, která se koná
ve středu 29. února od 18 hodin v ZŠ Zárubova s tímto programem:

  1. Zpráva o činnosti Představenstva BD ve věci transformace družstva na společenství vlastníků jednotek
  2. Informační část – p. Ing. Pudil: Otázky a odpovědi k transformaci

ČS v září odsouhlasila zahájení procesu transformace na SVJ.

Nyní budete na základě usnesení ČS ze dne 19.9.2011 seznámeni s dosud podniknutými kroky ze strany družstva ve věci transformace.
V další části dotazy členů zodpoví Ing. Jiří Pudil, který pro BD proces transformace smluvně zajišťuje.
Více k obsahu na stránce k SVJ zde.
20.2.2012

---------------------------
Transformace na SVJ
Poptali jsme tři zájemce o poskytnutí služeb spojených se zajištěním transformace BD na SVJ. Nabídky byly poskytnuty členům PBD a KK k posouzení a 7.12.2011 na společné schůzi PBD a KK bychom měli rozhodnout o vítězi.
23.11.2011

---------------------------
Členská schůze rozhodla o transformaci družstva na společenství vlastníků
Opakované hlasování rozhodlo: pro 57, proti 6, zdrželi se 3.
Usnesení ČS je k dispozici v dokumentech BD. V nejbližší době je najdete ve své poštovní schránce.

Výdej klíčů pro nové vložky vstupních dveří do pater proběhne ve čtvrtek 22.9., v době od 18 do 19 hodin v kanceláři PBD.
20.9.2011

Byt č. 33 – výplata podílu z prodeje

 

Odpověď na četné dotazy k výplatě podílu:

 

Výplata peněz za prodej bytu č. 33 je vázaná na ukončení exekučního řízení po smrti povinného.

Přes naše urgence jsme k dnešnímu dni dosud neobdrželi usnesení o zastavení exekuce.

Až ho obdržíme, podáme návrh na likvidaci BD a následně bude vyplacen členům BD likvidační zůstatek.